Please forward this error screen to euk-87636.eukservers.com's WebMaster.

noelia@fundacionnoelia.org / Telf. 657 303 706

Presidenta i sòcia fundadora de Fundació Noelia i mare de l’Adrià, afectat per Distròfia Muscular Congènita per dèficit de col·lagen VI.

Diplomada en infermeria a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, amb postgrau en urgències i emergències a la mateixa universitat. Forma part del grup de treball, per l’elaboració del Pla Estratègic de Salut Camp de Tarragona (2016-2020).

Actualment compagina la seva vida familiar, amb la dedicació plena a l’entitat i la feina. Treballa a la unitat de Neurologia, RHB, traumatologia i maxil·lofacial, de l’Hospital Joan XXIII de Tarragona.

El seu moment preferit del dia, es quan porta el seu fill a dormir i tenen la petita “reunió” mare-fill, tal i com l’anomena l’Adrià, un moment molt dolç, que l’Adrià no perdona i a la seva mare li encanta.