Please forward this error screen to euk14.eukhosting.net's WebMaster.

Fabulós concert de Marta Gómez a la Sala Milano de Barcelona

Fabulós concert de Marta Gómez, dedicat als afectats per Distròfia Muscular Congènita per dèficit de col·lagen VI, a la bonica Sala Milano de Barcelona.

El passat 14 de març, la cantautora Marta Gómez, va presentar el seu nou disc “La Alegría del Canto“, aconseguint recaptar 1.031 € que seran destinats a la investigació d’aquesta malaltia.

De part de totes les famílies que formen Fundació Noèlia, volem donar les gràcies a Marta Gómez per dedicar-nos aquest concert, i a Milano per cedir-nos aquesta meravellosa Sala.

La cantautora Marta Gómez, va estar 4 mesos consecutius a les llistes dels World Music Charts de Europa i nominat als LatinGrammy 2018 categoria Best Folk Àlbum.

190314_concert_sala_milano_02 190314_concert_sala_milano_03 190314_concert_sala_milano_04