Please forward this error screen to euk-87636.eukservers.com's WebMaster.

Èxit total de la campanya “crowdfunding solidari CaixaBank”, amb la col·laboració de l’Obra Social “La Caixa”.

Èxit total de la campanya de microdonatius (crowdfunding solidari) que ha dut a terme
CaixaBank, amb la col·laboració de l'Obra Social "la Caixa", a favor de la Fundació Noèlia, aconseguit reunir 16.200€.

La campanya, que es va dur a terme entre l'1 i el 30 d'abril, ha aconseguit el suport de 240
particulars i empreses que amb les seves aportacions han permès reunir 6.200€. Aquesta
quantitat supera amb escreix l'objectiu de la campanya que s'havia fixat en 2.500€.

Els 6.200€ es sumaran als 10.000 euros aportats per l'Obra Social "la Caixa" i es destinaran íntegrament a reforçar el servei de suport als afectats i familiars en el moment de la detecció d'aquesta malaltia incurable i al llarg del seu camí. Els microdonatius s'han recollit a través de les oficines de CaixaBank a l'Alt Camp i la Conca de Barberà, dels caixers, a través de Caixabank Now i del portal www.caixabank.cat.

Des de Fundació Noelia i de part de totes les famílies que aquesta acompanya, us volem transmetre el nostre més sincer agraïment.

190530_lacaixa_02