Please forward this error screen to euk-87636.eukservers.com's WebMaster.

Concert Gospel Living Water: un èxit

Els passats 11 i 12 de gener va tenir lloc a Reus i Amposta respectivament el concert solidari del grup Gospel Living Water, amb un enorme èxit d'assistència, arribant a penjar el cartell de "entrades esgotades" a La Lira Ampostina.

Us deixem el vídeo de com va anar tot

Prèviament al concert es va realitzar la presentació i roda de prensa, tant a Reus com a Amposta, amb una magnífica cobertura per part dels mitjans:

""El Fortuny cantarà a ritme de gospel per a la Distròfia Muscular"

Canal Reus Televisió

Canal Reus Televisió

tv_reus "El Teatro Fortuny acogerá un concierto de gospel solidario organizado por la Fundació Noèlia"

Diari Més

tv_reus.png "El Teatre Fortuny acollirà un concert de gospel solidari organitzat per la Fundació Noèlia"

Ajuntament de Reus

tv_reus.png "El Teatre Fortuny acull un concert de gospel solidari per als nens amb distròfia muscular congènita"

Tarragona Digital

tv_reus.png “Cor madrileny ofereix un concert solidari a Reus per malaltia rara”

La Vanguardia

I amb posterioritat a l'esdeveniment, destacant el paper de la Fundació Noelia en el finançament de la recerca.

tv_reus.png “El gòspel solidari amb la Fundació Noèlia omple el Fortuny de vida”

Canal Reus TV

Canal Reus TV

“El concert solidari a Reus per la Fundació Noèlia en imatges!”

Tarragona Digital