Please forward this error screen to euk14.eukhosting.net's WebMaster.

CaixaBank recollirà donatius per lluitar contra la distròfia muscular congènita

L’objectiu és finançar un projecte de la Fundació Noèlia per garantir mil hores d’assistència per a nens afectats per la distròfia muscular congènita.

Una malaltia greu que afecta nens i que encara no té cura coneguda. Fins al moment, la Fundació Noèlia, que es va constituir fa tres anys i que aplega 36 famílies afectades, ha destinat els diners recaptats a invertir en investigació. Aquest cop, però, la campanya es dirigirà a invertir en assistència, acompanyament i informació a les famílies que es troben amb aquesta problemàtica.

L’Obra Social La Caixa ja ha donat un primer impuls a la campanya engegada per la Fundació Noèlia aportant-hi 10.000 euros, però en falten encara 2.500 per fer-lo possible. Una quantitat que s’espera que es pugui aconseguir a través del micromecenatge. Els donatius es podran fer a les oficines de CaixaBank, que també ha programat altres activitats solidàries pel territori durant aquest mes.

Font: Tac12 Valls