Entrega de Taps Solidaris

El diumenge 4 d’octubre del 2015 vam estar a la Pineda a una jornada solidària. Els amics de SOSciathlon van organitzar un matí ple d’activitats esportives i de lleure, i tots els fons recaptats van anar destinats a la Fundació Josep Carreras (Lluita contra la leucèmia) i l’associació Astafanias (famílies amb nens autistes).

Els organitzadors del SOSciathlon van conèixer la nostra fundació a través de Ràdio Valls HIT103 i van decidir col·laborar amb nosaltres fent una recol·lecta de tots els taps generats durant el matí i així poder contribuir amb la nostra campanya de recollida de taps solidaris.

Moltes gràcies als amics de SOSciathlon per pensar amb nosaltres i fer-nos aquest magnífic regal!