Please forward this error screen to server.localhost.com's WebMaster.

Concert Solidari amb la cantautora Marta Gómez

Dins el marc del Dia Mundial de les Malalties Rares, Concert Solidari amb la cantautora Marta Gómez.

Dia: 14 març de 2019
Hora: 21 hores (es recomana arribar a les 20.30 hores)
Lloc: Sala Millano, Ronda Universitat, 38, 08007 Barcelona
Reserves: enviar mail: conciertosolidarionoelia@gmail.com
Donatiu: 15 € Consumició inclosa. Aforament limitat.

La cantautora colombiana Marta Gómez presenta a la Sala Milano el seu disc La alegria i el cant, que va ser durant 4 mesos consecutius a les llistes de les World Music Charts d’Europa i va ser nominada als LatinGrammy 2018 com a Millor Folk Àlbum.

Marta Gómez creadora de la cançó i campanya internacional Para la guerra nada. Graduada de la prestigiosa Berklee College of Music, la cantautora colombiana ha desenvolupat una carrera artística que la posiciona com una de les compositores i intèrprets independents més destacades. Marta i la seva banda presenten un repertori de composicions originals basades en diversos ritmes llatinoamericans. En la seva música es barregen l’alegria del Carib amb la nostàlgia dels Andes i, alimentant-se del quotidià, sorgeixen cançons amb un profund contingut social i humà. Sent la composició seu centre d’enfocament, amb 15 produccions pròpies i més de 150 cançons compostes. Marta recorre un vast rang de cumbis i bambucs colombians, zambas argentines, cuecas xilenes, carnavalitos bolivians i festes peruanes. Ha compartit escenari amb músics de diferents gèneres com Bonnie Raitt, John Mayer, Totó la Momposina i Mercedes Sosa.

Info Marta Gómez: www.martagomez.com
Informació Sala Milano: www.camparimilano.com