Please forward this error screen to euk-87636.eukservers.com's WebMaster.

REUNIÓ AMB ELS DIFERENTS EQUIPS D’INVESTIGACIÓ NIH / NINDS dels Estats Units i HSJD de Barcelona

Fundació Noelia, seguim endavant amb els projectes d'investigació, tot i les dificultats actuals ocasionades pel COVID-19.

Hem celebrat la reunió anual de rigor, per seguir l'evolució dels projectes d'investigació finançats per Fundació Noelia, i conèixer els pròxims objectius aconseguir.

Una primera reunió es fa celebrar el passat mes de maig, amb l’ equip d'investigació de l'HSJD de Barcelona, ​​on va estar present, la Dra. Jiménez, el Dr. Nascimento, Dr. Natera i el Dr. López.

La segona reunió, Fundació Noelia i Cure CMD, ens vam reunir amb l'equip de recerca de l'NIH / NINDS, dels Estats Units, on va estar present, el Dr. C. Bönnemann, la Dra. R.Foley, Dra. V. Bolduc, la Dra. A. Brull.

La bona notícia, és que, tot i la situació actual, els projectes d'investigació segueixen endavant i amb molt bones expectatives de futur pels afectats col·lagen VI.