Please forward this error screen to euk-87636.eukservers.com's WebMaster.

2019 CONGENITAL MUSCLE DISEASE SCIENTIFIC & FAMILY CONFERENCE. JULIOL 2019

El passat mes de juliol de 2019, Fundació Noelia va viatjar a Chicago per participar en el "2019 Congenital Muscle Disease Scientific & Family Conference", organitzat per Cure CMD, aconseguint una vegada més, reunir investigadors de tot el món per tal de compartir els avenços científics.

De nou, Fundació Noelia va estar present en aquest singular esdeveniment de referència per conèixer de primera mà els avenços que s'estan aconseguint i garantir que les nostres famílies estiguin al dia de les últimes tendències en teràpia i maneig dels afectats.

Aquí trobaràs un article resum dels aspectes més destacats del Congrés.

Vam tenir el privilegi de presentar la nostra primera comunicació en un congrés del més alt nivell social i científic en l'àmbit de les distròfies musculars congènites, donant a conèixer la nostra tasca i els projectes que, amb l'ajuda de tots, estem donant suport a la lluita contra la distròfia muscular per dèficit de Col·lagen VI (Col6-CMD).

Ens vam reunir personalment amb diferents experts internacionals en col·lagen VI, com són: el Dr. C. Bönnemann, la Dra. V. Bolduc, la Dra. R. Foley i el Dr. Russell entre d'altres, informant-nos de l'estat actual dels projectes de investigació que s'estan duent a terme al NINDS (National Institute of Neurological Disorders and Stroke, Washington), cofinançats per Fundació Noelia.

Vam tornar plens d'energia, amb notícies molt esperançadores per als afectats col·lagen VI. Des de la Fundació Noelia volem agrair a  Cure CMDGustavo Dziewczapolski i Rachel Alvarezper organitzar aquest magnífic congrés, reunint als experts per poder compartir els seus coneixements, per tal d'avançar en les futures teràpies. Mil gràcies!

190725_Cure_CMD_SciFam_01

190725_Cure_CMD_SciFam_02