Please forward this error screen to server.localhost.com's WebMaster.

II Cursa Solidària Fundació Noelia

El passat 4 de març de 2018, va tenir lloc a Camarles, la II Cursa solidaria Fundació Noelia “Corre o camina per la distròfia Muscular Congènita per dèficit de col·lagen VI“.

Una cursa celebrada dins el marc del Dia Mundial de les Malalties Rares, amb l’objectiu de donar veu aquesta malaltia minoritària, degenerativa i sense cura a dia d’avui i fer-la visible a la societat mèdica i la societat en general.

315 persones d’arreu, Camarles, Amposta, Sant Carles de la Ràpita, la Cava, Tarragona, Reus, Barcelona… es van posar un dorsal per donar suport a la investigació, entre elles, Maria Carme Fons, Cap de servei de neurologia de l’hospital Sant Joan de Deu, que es va sumar aquesta jornada corrent per la DMC per dèficit de col·lagen VI, transmetent-nos tot el seu suport i la seva admiració per la feina feta durant aquests dos anys.

Un any més Tere Giné, locutora de radio, juntament amb Paco Garcia, van fer possible la retransmissió, de tot el que succeïa durant tota la jornada. Així com de Ericbaes que mitjançant un Dron avui tenim imatges aèries de tot el que va succeir.

Una cursa 100% solidaria, gràcies a la col·laboració de: Ajuntament de Camarles; brigada municipal; policia local; protecció civil; Creu Roja l’Ampolla; Voluntaris de la Caixa; Running series; Cafè Tiràs Camarles; Decathlon; Coca-cola; Carnisseria del Paulo; Forn de pa Germans Marín; Fruites i verdures Lo Mercadet; cítrico 100% agricultors; Spar ; Assegurances Fortuño; Cristian Bertomeu Belles, Asesoría fiscal i Laboral; Aïda Pallarès Aliau Advocada; Endesa elèctrica del Ebro,S.A.U; bolígrafs Bic; Cambra arrocera Montsià; Fontallum; Grup Linde; Farmàcia Fortuño Camarles; Delta indústria gràfica l’Aldea; Salvadó joiers; Piñana rice&fish; Nutri estil & esport; Quiro Nuria Tortosa; Celler Batea; la Nova perruqueria de l’Ametlla de Mar; Centre de salut i l’esport: Recusport; Celler Agustí Torelló Mata; Club Ciclista Perelló; Mel de l’avi Lluís; Miranda trauma; Perruqueria Caps del Perelló; Fleca Ferré El Perelló; Perruquers Xic-Xac El Perelló; Ultra Runners esports; Rodi Motors Services; Cortillar; Celler Martí del Perelló; Farmàcia Ruiz tres cales; Pastisseria fleca cafè Caballe’s; Pastisseria Bahía l’ampolla; Gastrobar del Perelló L’Ambigu; Espai dental MINT; Sociathlon.

Una jornada vestida de festa, gràcies un any més a la Mifa de Camarles, el grup de batucada joves lligallencs, Inflables Maber i aquest any amb Zumdans Neus. Sortejos, regals i sorpreses pels mes gran i els mes petits…

Gràcies a tots els col·laboradors, participants i voluntaris es van poder recaptar 4.050€, que aniran destinats al projecte de recerca de l’Hospital Sant Joan de Déu.

En aquesta cursa la principal guanyadora va ser la SOLIDARITAT!

Gràcies, gràcies i més gràcies!