Please forward this error screen to server.localhost.com's WebMaster.

RUNNING MUSIC FESTIVAL. Lumine Beach Club, Salou

De dissabte, 30 de juny t’esperem a Running Music Event és el primer esdeveniment a la Costa Daurada amb una barreja definitiva: una divertida cursa nocturna a la vora del mar, activitats d’aigua a Lumine Beach Club i After Run Music amb la millor música i artistes de primer nivell. Els participants gaudiran d’un entorn extraordinari al costat del mediterrani i corrent o caminant per un circuit fantàstic. I en creuar la línia d’arribada començarà un esdeveniment únic per relaxar-se en les piscines i gaudir de la bona música fins a mitjanit.

L’esdeveniment és obert i accessible a tothom que vulgui combinar les ganes de passar-ho bé fent esport i ballant o escoltant bona música

Aquest any Running Music Event, s’organitza a benefici de Fundació Noelia.

INSCRIPCIONS obertes / INFORMACIÓ DETALLADA | Running Music Festival aquí.

Dia: dissabte 30 juny, 2018
Lloc: Lumine Beach Club, Salou
Organitza: Associació de Veïns Vall de l’Arrabassada i Músics, Athletic Events i Athletic Track Tarragona, Club Euro Sport La Pineda Platja.

PROGRAMA
18.30 h. Open Pre-Run: Gaudeix de Lumine Beach Club, les seves piscines i bona música.

19.15 h. Aqua Running per Viding (Inscripcions limitades)

20.00 h. Pre Music Run: Segueix gaudint de Lumine Beach Club, de bona música i comença a escalfar per a la carrera.

21.30 h. Sortida Carrera i Marxa Nocturna 5Km: Posa’t les polseres i la samarreta oficial de Running Muscic Event i gaudeix del circuit.

22.00 h. After Run Music: Gaudeix de la millor música i d’un entorn únic fins a la mitjanit.

cartell_running_salou_2018