Material Solidari

MATERIALS D’ESCRIPTURA SOLIDARIS USATS
Una Iniciativa impulsada per la Núria, una noia de 14 anys, que pateix DMC per dèficit de col·lagen VI, i que vol contribuir a ajudar altres nens que com ella pateixen aquesta malaltia. Nosaltres, li donem tot el nostre suport i ens sumem aquesta iniciativa, com una activitat més dintre la Fundació.

PER QUÈ RECOLLIM AQUESTS MATERIALS?
La recollida de material d’escriptura “gastat” és una nova activitat que emprenem des de la Fundació Noelia, a petició de la Núria, juntament amb la recollida de taps de plàstic, amb la finalitat de recaptar fons perquè s’investigui la Distròfia Muscular Congènita per Dèficit de col·lagen VI.

Un gest tan simple com guardar tot aquell material d’escriptura gastat es converteix en un gest solidari. Per als nens i nenes que pateixen aquesta malaltia, aquest gest es converteix en una persona més que es fa ressò de la seva situació i a l’hora contribueix a fer que la investigació per cercar una cura sigui possible. Per a nosaltres tots aquests materials són persones que ens abracen i ens ajuden a no perdre l’esperança, ens dóna força per continuar lluitant i ens fa sentir que no estem sols.

La recollida d’aquest material no representa massa feina perquè és un material petit i no cal haver de disposar de massa espai per fer-ho. Només ens cal tenir una caixa de sabates (o similar) a cada aula durant el curs per anar dipositant el material que es vagi gastant i un cop plena, abocar-ho en una caixa més gran que podem tenir a qualsevol punt del centre i que servirà per recollir el de totes les aules. A final de curs, o en cas que es necessiti que es reculli abans per problemes d’espai, només caldrà trucar als telèfons de contacte que es troben al cartell i es passaria a recollir per part dels voluntaris de la Fundació.

Creiem que les escoles són un bon lloc per portar a terme aquesta iniciativa, no només perquè són el lloc “per excel·lència” on es fa servir aquest material, sinó perquè a més que estem contribuïm al reciclatge per tenir cura del medi ambient, aquest reciclatge té un valor afegit importantíssim i gratificant com és la satisfacció de saber que estem ajudant a finançar la investigació d’aquesta malaltia i donant esperança a aquests nens i nenes que la pateixen.

SIGUES UN PUNT DE RECOLLIDA MÉS
Si esteu interessats a col·laborar amb nosaltres només caldrà que us descarregueu el cartell que fem servir on s’explica de manera gràfica els materials acceptats i els que no ho són.

Us agrairíem que ens féssiu arribar les dades del vostre centre, enviant un e-mail amb les dades a materialescolarsolidarinoelia@gmail.com per tal d’anar actualitzant el registre de punts de recollida.

També en aquest mateix correu podeu fer-nos arribar tots els vostres dubtes, preguntes o suggeriments, que us els respondrem al més aviat possible.

Gràcies per lluitar amb nosaltres!

Decarregar cartell.