Please forward this error screen to server.localhost.com's WebMaster.

Donatius

Una donació és la millor mostra de solidaritat que pot existir i la teva col·laboració és vital per a nosaltres. Gràcies a la teva aportació podrem ajudar que se segueixi investigant i es trobi una cura per aquesta malaltia.

Cada petit gest suma. Gràcies per fer-ho possible.

Pots col·laborar d’aquestes 4 formes:

Donació mitjançant TPV segur de Caixabank

Pots fer una donació amb la targeta de dèbit o crèdit habitual mitjançant la passarel·la de pagaments segura de Redsys-Caixabank.
A la següent pàgina podràs indicar la quantitat que vols aportar i el teu nom i cognoms.

Pago seguro redsys

Donació mitjançant Transferència Bancària

Pots col·laborar fent una donació directa mitjançant transferència al compte que la “Fundación Noelia, Niños Contra la Distrofia Muscular por Déficit de Colágeno VI” té a Caixa Bank.

IBAN: ES34 2100 0367 2602 0023 6453
BIC/CODI SWIFT: CAIXESBBXXX (Imprescindible per a poder realitzar donacions des de fora d’Espanya).

Recorda d’indicar en el concepte de la transferència el teu nom i DNI a fi de donar compliment a la Llei de Prevenció de Blanqueig de Capitals.

Si ho desitges, també et pots descarregar aquest arxiu, l’imprimeixes, l’omples i ens el fas arribar. Gràcies!

Donació mitjançant Paypal

També pots fer la teva donació a través de PayPal. Clica el següent enllaç.
PayPal, la forma ràpida i segura de pagar a Internet.

Donació periòdica mitjançant Gir Bancari

Et girarem un rebut amb l’import indicat i la periodicitat escollida.

Vull rebre el certificat donació per a la desgravació fiscal.

Aportació. Escollir opció.

Altres quantitats

Periodicitat. Escollir opció. (*)

Només en cas de realitzar donacions des de fora d'Espanya.

Avís legal. Activar manualment per autoritzar donació.
• (*) Els camps marcats amb un asterisc són obligatoris.
• Mitjançant l'acceptació i signatura d'aquesta ordre de domiciliació, el deutor autoritza el creditor a enviar instruccions a l'entitat del deutor per carregar-vos en compte i a l'entitat per a efectuar els càrrecs al seu compte seguint les instruccions del creditor.
• Com a part dels seus drets, el deutor està legitimat al reemborsament per la seva entitat en els termes i condicions del contracte subscrit amb la mateixa.
• La sol·licitud de reemborsament s'ha d'efectuar dins de les vuit setmanes que segueixen a la data del càrrec en compte.
• Podeu obtenir informació addicional sobre els seus drets a la seva entitat financera.

Acceptació de la Llei de Protecció de Dades. Activar manualment per autoritzar donació.
Estic d'acord amb el compliment de la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades Personals i en particular d'acord amb el Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, l'informem que les seves dades facilitades estan incloses en un fitxer de "Contactes" tractats sempre amb la màxima confidencialitat, per tal de dur a terme els serveis propis de la Fundació. Té dret a exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició dirigint-se a FUNDACIÓ NOELIA del carrer Ripollès, 8, 43894 de Camarles, per e-mail: hola@fundacionnoelia.org i al telèfon 657 303 706.