Donatius

Una donació és la millor mostra de solidaritat que pot existir i la teva col·laboració és vital per a nosaltres. Gràcies a la teva aportació podrem ajudar que se segueixi investigant i es trobi una cura per aquesta malaltia.

Cada petit gest suma. Gràcies per fer-ho possible.

Pots col·laborar fent una donació directe mitjançant transferència al compte que la “Fundación Noelia, Niños Contra la Distrofia Muscular por Déficit de Colágeno VI” té a Caixa Bank.

IBAN: ES34 2100 0367 2602 0023 6453
BIC/CODI SWIFT: CAIXESBBXXX (Imprescindible per a poder realitzar donacions des de fora d’Espanya).

Recorda d’indicar en el concepte de la transferència el teu nom i DNI a fi de donar compliment a la Llei de Prevenció de Blanqueig de Capitals.

Si ho desitges, també et pots descarregar aquest arxiu, l’imprimeixes, l’omples i ens el fas arribar. Gràcies!

També pots fer la teva donació a través del PayPal. Clica el següent enllaç.
PayPal, la forma ràpida i segura de pagar a Internet.

Vull Col·laborar

Et girarem un rebut amb l’import indicat i la periodicitat escollida.

Vull rebre el certificat donació per a la desgravació fiscal.

Aportació. Escollir opció.

Altres quantitats

Periodicitat. Escollir opció. (*)

Només en cas de realitzar donacions des de fora d'Espanya.

Avís legal. Activar manualment per autoritzar donació.
• (*) Els camps marcats amb un asterisc són obligatoris.
• Mitjançant l'acceptació i signatura d'aquesta ordre de domiciliació, el deutor autoritza el creditor a enviar instruccions a l'entitat del deutor per carregar-vos en compte i a l'entitat per a efectuar els càrrecs al seu compte seguint les instruccions del creditor.
• Com a part dels seus drets, el deutor està legitimat al reemborsament per la seva entitat en els termes i condicions del contracte subscrit amb la mateixa.
• La sol·licitud de reemborsament s'ha d'efectuar dins de les vuit setmanes que segueixen a la data del càrrec en compte.
• Podeu obtenir informació addicional sobre els seus drets a la seva entitat financera.

Acceptació de la Llei de Protecció de Dades. Activar manualment per autoritzar donació.
Estic d'acord amb el compliment de la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades Personals, l'informem que les seves dades facilitades estan incloses en un fitxer de "Contactes" tractats sempre amb la màxima confidencialitat, per tal de dur a terme els serveis propis de la Fundació. Té dret a exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició dirigint-se a FUNDACIÓ NOELIA del carrer Ripollès, 8, 43894 de Camarles, per e-mail: hola@fundacionnoelia.org i al telèfon 657 303 706.