Please forward this error screen to server.localhost.com's WebMaster.

II Carrera Solidària Fundació Noelia

Dia Mundial de les Malalties Rares. II Carrera Solidària Fundació Noelia.
“Corre o camina per la Distròfia Muscular Congènita per Dèficit de col·lagen VI”.

Diumenge 4 de març, Cursa 100% solidària: 10 Km, 5 Km, 600 m. L’import íntegre de les inscripcions anirà destinat a la investigació de la Distròfia Muscular per dèficit de col·lagen VI. Vine amb els teus amics o família a participar d’aquest acte apte per totes les edats, on podràs corre o caminar, o bé gaudir de totes les activitats organitzades, adquirint el teu dorsal “0”.

Vine a gaudir amb família, d’aquest matí solidari.

No faltis, t’esperem a Camarles a la Plaça Presidents el diumenge 4 de març.

TU ELS DÓNES VIDA, TU ELS DÓNES FORÇA!

Descarregar cartell cursa.

INFORMACIÓ
Població: Camarles
Dia: 4 de març 2018
Edició: 2a
Hora: 9 h entrega dorsals
Lloc Sortida: Plaça Presidents
Lloc Arribada: Plaça Presidents
Nivell Solidari: 100%

3 RECORREGUTS
10 km: Inscripcions on-line 12 € o el mateix dia 15 €.
5 Km: Inscripcions on-line 12 € o el mateix dia 15 €.
600 m: caminant o corrent per a tots aquells, grans i petits, que volen participar en la jornada solidària. (Donació 5 €, el mateix dia amb dorsal “0”).

HORARI
10h: Sortida 10 Km.
11h: Sortida 5 Km.
11’45h: Sortida 600 m.
12h: Sessió Zumba per tots els assistents.
12’30h: entrega de premis i més sortejos.

ANIMACIÓ DURANT TOT EL MATÍ
• Inflables
• La Mifa de Camarles
• Globus per als nens
• Batucada Lligallos

SERVEIS CARRERA
Kit Corredor: Dorsal, bossa del corredor pels inscrits a 10 Km i 5 Km, motxilla Fundació Noelia, obsequis, participació en sortejos a l’arribada amb el número de dorsal.
Guarda-roba: Servei de guarda-roba pels corredors. El corredor podrà dipositar les seves pertinences a la carpa destinada a tal fi i podrà recollir-les al finalitzar la carrera.
Cronòmetre: Running Series Terres de l’Ebre.
WC: Serveis a disposició dels participants a la mateixa Plaça Presidents
Dutxes: Els corredors tindran a la seva disposició les dutxes del poliesportiu Municipal.
Avituallament: Líquids i sòlids pels corredors en finalitzar la Carrera.
Servei de Bar: Durant tot el matí, esmorzars, cafès begudes refrescants a preus populars

INFORMACIÓ TÈCNICA
• Entrega de dorsals i bossa el mateix dia de la Cursa (fila separada per inscripcions on-line).
• Circuit degudament senyalitzat.
• Trofeu als guanyadors i obsequi pels més petits

SEGURETAT I SERVEIS MÈDICS
La Seguretat de la prova estarà coberta per les autoritats competents del lloc (Policia Local, Protecció Civil) i per l’organització.
Serveis Mèdics: Ambulància Creu Roja i assegurança per a cada corredor.

DESCÀRREC DE RESPONSABILITAT
• L’organització es reserva el dret de modificar el recorregut o suspendre la carrera si les condicions meteorològiques o altres causes alienes així ho aconsellen.
• Els participants seguiran les instruccions donades per l’organització i estaran obligats a retirar-se si algun responsable de la prova així ho indica.
• Els participants autoritzen a l’organització a fer ús de les fotografies i vídeos amb els quals apareguin, i a publicar continguts en qualsevol mitjà de comunicació, internet i xarxes socials

INSCRIPCIONS

Inscripcions on-line obertes fins dissabte 3 de març a les 20 h.
Pagament amb transferència bancària. Indica el teu NOM, DNI i distància en la qual participaràs.
Caixa Bank. ES34 2100 0367 26 0200236453

OMPLE EL FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

Recorregut. Escollir opció.

Avís legal. Activar manualment per autoritzar donació.
• (*) Els camps marcats amb un asterisc són obligatoris.

Acceptació de la Llei de Protecció de Dades. Activar manualment per autoritzar donació.
Estic d'acord amb el compliment de la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades Personals, l'informem que les seves dades facilitades estan incloses en un fitxer de "Contactes" tractats sempre amb la màxima confidencialitat, per tal de dur a terme els serveis propis de la Fundació. Té dret a exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició dirigint-se a FUNDACIÓ NOELIA del carrer Ripollès, 8, 43894 de Camarles, per e-mail: hola@fundacionnoelia.org i al telèfon 657 303 706.