I Reunió de famílies de Col·lagen VI

Dissabte 28 d’octubre de 2017 de 16 a 18 hores.

Aula 10, Edifici Docent Sant Joan de Déu (carrer de Santa Rosa, 39 – 57, Esplugues de Llobregat).

Us convidem a participar en la I Reunió de famílies de Col·lagen VI organitzada per Fundació Noelia, nens conta la Distròfia Muscular Congènita per Dèficit de Col·lagen VI.

Aquest mateix dia al matí se celebra la 4a Jornada per a Famílies amb Malalties Neuromusculars organitzada per la Unitat de Tractament Integral Neuromuscular (UTIN) a l’Auditori Docent Sant Joan de Déu, la qual té previst fer un taller específic de Col·lagen VI a les 13 h (Inscripció en aquest enllaç abans del dia 20 d’octubre)

Inscripció 4a Jornada i taller.

Reunió de famílies de Col·lagen VI de la Fundació Noelia s’iniciarà a la tarda, amb l’objectiu de reunir a totes les famílies i altres interessats en aquesta patologia, per tal de compartir coneixements, experiències i inquietuds i promoure la participació i col·laboració de les mateixes en els projectes de Fundació Noelia, dirigits a donar a conèixer la malaltia i contribuir a trobar la cura la de la mateixa.

Comptarem amb la participació del Director Científic de Cure CMD i membre del comitè científic de Fundació Noelia, el Dr. Gustavo Dziewczapolski.

Si vols participar en la I Reunió de Famílies de Col·lagen VI, Fundació Noelia.
Inscriu-te aquí.

Us hi esperem!

Veure Programa “I Reunió de Famílies de Col·lagen VI”

Acceptació de la Llei de Protecció de Dades. Activar manualment per autoritzar donació.
Estic d'acord amb el compliment de la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades Personals, l'informem que les seves dades facilitades estan incloses en un fitxer de "Contactes" tractats sempre amb la màxima confidencialitat, per tal de dur a terme els serveis propis de la Fundació. Té dret a exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició dirigint-se a FUNDACIÓ NOELIA del carrer Ripollès, 8, 43894 de Camarles, per e-mail: hola@fundacionnoelia.org i al telèfon 657 303 706.