I Reunió de Famílies Col·lagen VI

Dissabte 28 d’octubre, es va celebrar la I Reunió de Famílies Col·lagen VI organitzada per Fundació Noelia. Un dia molt esperat, que es va fer realitat. Una gran barreja d’emocions són les viscudes per totes les famílies durant tot el dia; abraçades còmplices, llàgrimes ulls plens d’esperança en poder compartir coneixements, experiències i inquietuds.

Vam donar a conèixer les línies d’investigació actuals específiques en col·lagen VI, i per això vam tenir el plaer de comptar també amb la participació del Dr. Gustavo Dziewczapolski (director científic de Cure CMD), Dr. Nascimento, Dra. Jiménez, Dr. Natera (equip NRM HSJD).

Tu ajuda ha fet possible aquest dia i junts construirem una nova història per a la DMC per dèficit de col·lagen VI.

Gràcies de cor, a tots els que col·laboreu dia a dia perquè això sigui possible.

I_Reunio_Families_Collagen_VI_06 I_Reunio_Families_Collagen_VI_03 I_Reunio_Families_Collagen_VI_02 I_Reunio_Families_Collagen_VI_05 I_Reunio_Families_Collagen_VI_04