Please forward this error screen to server.localhost.com's WebMaster.

Fundación Noelia, aporta de nuevo 37.500€ al proyecto Historia Natural, Diagnostico y tratamiento de las DMC por déficit de colágeno VI: CRISPR-Cas9

Aquesta aportació eleva a 119,500€ la quantitat econòmica aportada en aquests dos últims anys a l’Hospital Sant Joan de Déu, aconseguint posar en marxa un projecte d’investigació mitjançant la tècnica CRISPR, fent possible la creació d’un Registre Nacional d’afectats a la base de dades del CIBERER i contribuint al coneixement de la Historia Natural de la malaltia, mitjançant les escales de valoració.

Adrià, entrega aquest xec en nom de tots els nens, que com ell pateixen aquesta greu malaltia i en nom de totes les famílies col·lagen VI que formen part de Fundació Noelia i amb qui unim esforços per tirar endavant.

19 setembre 2018: 37.500 €.  Justificant de transferència